MBC “Partners For Justice” Dizisinin 3. Sezon Olasılığı İçin Açıklama Yaptı


MBC kanalından bir kaynak, “Partners For Justice” dizisinin 3. sezonu için açıklama yaptı!

30 Temmuz'da MBC kanalından bir kaynak Media Outlet News1'e şunları söyledi: "şu an üçüncü bir sezon yapılmasını düşünüyoruz, ama henüz hiçbir şey kararlaştırılmadı.”

“Partners for Justice” dizisi 29 Temmuz 2019'da, %9.9 reytingle 2. sezonu tamamladı.

3. sezonun yayınlanacağı konusunda henüz bir şey doğrulanmasa da, 2. sezonun sona ermesi ve yönetmen No Do Chul'un “Partners for Justice 2” basın toplantısında, 3. sezondan bahsetmesi sebebiyle, “Partners for Justice 3” dizisinin gerçekleşmesi ihtimali oldukça yüksektir.

Kaynak : Soompi
Fafüs


Yorumlar

  1. ne zaman yayınlanacağı kesin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yayınlanır efsane bir diziydi 4 6 7 bir sürü sezon olur insAllah

      Sil
    2. Tarih; 8 Temmuz 2022 hala 3. sezon çıkmadı...

      Sil
    3. 15 Ekim 2023 hala 3. Sezon çıkmadı...

      Sil
    4. 21ekim 2023 halen 3. Sezon yok

      Sil
    5. 10 Şubat 2024 hala 3. Sezon yok

      Sil
  2. dizi öyle bir bitti ki öldü sandığımız jang cheol yaşıyor.. kesinlikle 3.sezon olmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KESINLIKLE en sevdigim dizi ya bu kadar açık uçlu bitmemeli :((

      Sil
  3. Aaahhhhh 1 yılı geçmiş üzerinden bu açıklamanın.. muhtemelen 3. sezon olmayacaktır :( çünkü ilkiyle 2.si arasında 1 yıl var :( yayınlandığı zamandan beri hiç 2. defa izlememiştim ilk sezonunu. hiç izlemediğim halde sürekli ismini andığım ve unutamadığım bir diziydi. 2 gün önce yeniden izleyeyim diye düşünürken karşıma 2. sezonu çıktı ve aşırııı mutlu oldum.. keşke 10 sezon sürse keşke yıllarca sürse canım dizim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen dizilerin sezonları geç gelebilir o yüzden 3 sezon un gelem ihtimali de var.
      bazen çoğu dizinin sezonun arasında 1,2 yıl fark olabilir ama bu o sezonun gelmiyeceği anlamına gelmez ben bi diziyi 2019 da izledim 2010 de 2 sezon gelcekti ama dizi listeye konduğu için gelmedi o yüzden 2021 dendi.yani bazen çekimlerden dolayıda geç gelebilir oyüz 3 sezonun gelme ihtimali var bi neden dha söyicem reytingleri yüksek se 3 sezon gelebilir.inşallah gelir.

      Sil
    2. 22/10/2021 bugun bitirdim böyle yarım kalacağını bilsem izlemezdim inşallah devamı gelir çok güzel çünkü

      Sil
    3. 2.sezonu az önce bitirdim ama böyle bir son beklemiyordum🥴 dizi 2 sezonluk sanıyordum rahat rahat nasılsa her şey ortaya çıkacak diye izledim ama sonuca bak🤦🏻‍♀️ Umarım 3.sezonu gelir.

      Sil
    4. evet büyük ihtimal gelir çünkü "love alarm" da 1 yıl geçti ve 2.sezonu çıktı büyük ihtiimal bu güzel diziyi yarıda bırakmazlar çünkü herkes 3.sezonun çıkması için sabırsızlannıyor

      Sil
  4. Tarih 25.02.2021 BEN HALA BU DİZİNİN ÜÇÜNCÜ SEZONUNU BEKLİYORUM ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30/03/2021 Ben de 3.sezonu bekliyorum. Jang Cheol bebeğim de yaşıyor.

      Sil
    2. Ben de Jang Cheol'u çok tutmuştum inşallah yeni sezon gelir ya benim için unutulmaz bir diziydi

      Sil
  5. 2.sezonu şimdi bitirdim. İnş 3.sezon olur. Amin

    YanıtlaSil
  6. Harika bir dşzi umarım 3.sezon dizi çekimleri olur👍

    YanıtlaSil
  7. Tek kelimeyle muhteşem bir film

    YanıtlaSil
  8. Kesinlikle olmali. Efsane bir diziydi. İki sezonuda soluksuz izledim. Boyle bitecegini bilseydim acele etmezdim . Hasretle beklediklerimiz Vagabond, Moon Lovers, Partners For Justice, Arthdal Cronicles. Emekleriniz icin de teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. ya her şeyden çok istiyorum şuan yeni sezonu ve paek boom u izlemeyi

    YanıtlaSil
  10. 27 ocak 2022 oldu 3.sezon hala yok, bekliyoruz

    YanıtlaSil
  11. Bencede 3 .sezon olmalı yeni bitirdim diziyi kesin olmalı sonu böyle olunca

    YanıtlaSil
  12. 3. Sezon ne zaman çıkacak ya biri söylesin artık

    YanıtlaSil
  13. dardayımm ey aney o nasıl sezon finaliydi öyle....dooo,eullll,, özleneceksiniz ve tabiki doktır keee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke 3.sezon gelse de izlesek ama zor gibi 3 sene olmuş ara

      Sil
  14. 3. sezon çıkması için birşeyler yapabilsek keşke. bu dizi rahat 5 sezonluk devam etmeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum. Ya da devam etmeyecekse ona göre bitirselerdi keşke. 10 sezon bile olsa izlerdim. Harika gerçekten! Yapabileceğimiz bir şey olsa da tekrar çekseler çok isterim. ��

      Sil
  15. Diziyi yeni bitirdim ama 3.sezonunun olay örgüsünü daha da merak ediyorum bekliyoruz

    YanıtlaSil
  16. Dizi yayınlanır yayınlanmaz izlemiştim iki sezonunuda gelmesini o kadar bekledim ki hala gelmedi en sevdiğim dizi tıp dizisi umarım gelir 3 sezon

    YanıtlaSil
  17. 2023'ten selamlar hala bir gelişme yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence gelmez aradan kaç yıl geçti yazık oldu diziye hemde en heyecanlı yerinde

      Sil
    2. O pislik Savci yakalanmadi cok üzüldüm en azindan merdüvenlerden düstü biraz sevindim ama yetmez bütün pislikleri ortaya cikmaliydi

      Sil
  18. Maalesef hala yok 😐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi 3 sezonu çekti mi aradan 4 yıl geçti ve sonu nasıl bitti öyle

      Sil
  19. tarih 14 temmuz 2023 hala gelmedi 3. sezonu... umudum dört yıl sonra da yerınde🤷‍♀️

    YanıtlaSil
  20. Gelmedi hala bekliyorum nezaman ??

    YanıtlaSil
  21. 2024 şubat 3 sezon hala gelmedi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder