Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo İncelemesi

Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo

Öncelikle ilk bölümlerde sık sık Wang Wook ile Hae-Soo ikilisini gördük. Bu ikilinin kimyası bile diziye ayrı bir tat katıyor ama bu ikili benim birlikte olmamasını dilediğim bir ikili oldu neden mi hemen anlatayım; Wook çok iyi biriydi evet  ama zamanla nasıl bu kadar değişti gerçekten anlamak mümkün değil.İkisinin arasında ki o gizli ilişki gerçekten hiç hoşuma gitmedi. Bana göre  yanlıştı. Ama ilerleyen bölümlerde Wook’un nasıl kişiliğe sahip olduğunu gördük sevdiği kadını(tabi gerçekten sevdiyse) nasıl yarı yolda bıraktığını bir taht uğruna neler neler yaptı,ihanetin bini bin para Nefret ettiğim karakterlerden birisiydi kendisi.

Evet.Lee Jun Ki yi yine maskeli bir şekilde görüyoruz artık alıştık buna diyenlerinizi duyuyor gibiyim :) Wang So muzu Lee Jun Ki miz canlandırıyor Kendisi benim favori aktörlerimden.4. Prens Wang So …

Küçük yaşta annesi tarafından babasına karşı yapılan bir blöf sebebiyle yüzünden yaralanan prensimiz, saraydan uzaklaştırılarak kendi deyimiyle bir aileye tutsak veriliyor. Kimse tarafından sevilmemiş, tek sevdiği kişi olan annesi ise yaptığı hatayı unutmak adına ondan nefret ediyor. Yalnız, tek başına, herkesçe yanından uzaklaşılan, korkulan bir adam…Hae Soo’nun ondan korkmayıp kaçmaması başta garibine gitse de, ilk defa kendisiyle ilgilenen bu kıza aşık oluyor, seviyor, ölümüne koruyor hele o zehiri içtiği sahne beni benden almıştı Birbirlerine deli gibi yakışan mükemmel bir çift Hae-Soo ve Wang So'muz.Evet 
Ah be Hae-Soo Ahh neler çektin sen be öyle.kızımızın başına gelmeyen kalmıyor, işkence görüyor, dövülüyor, zehirleniyor, zehirliyor, sevdikleri onun yüzünden bir bir öldürülüyor. Saray hanımı oluyor, çamaşırcı oluyor ve Taht kavgaları kızışıp ortasında kalıyor. Yarım yamalak tarih bilgisiyle olaylara karışmaya çalışıyor ve her şeyi berbat ediyor ama yine de herkes tarafından seviliyor.Yarım bilgileri ile Wang Soo’ ya hiç güvenmiyor bu olay beni deli ediyordu zaten.

Ah bu sahne ahhh Hala tüylerimin diken diken olmasına sebep olan bir sahne. Wook yüzünden sinirlerim alt üst oldu bu sahnede. Ama So’nun oraya geleceği belliydi. Kızı korumak için her şeyi yapabilecek tek kişinin o olduğunu zaten hepimiz biliyorduk . Tabi kız için içtiği zehirli çaydan sonra diyecek söz kalmamıştı. .O sahne de  Prensesin ölmesini diledim. Gerçekten bu kadar ahlaksız bir kadın olamaz. Dizide ölmesini beklediğim isimlerin hepsi teker teker öldü beni mutlu eden sahnelerdi o sahneler :) 

Tabiki Eun’un öldüğü sahnede çok üzüldüm eminim sizlerde üzülmüşsünüzdür. Gerçekten ölmesini hiç beklemiyordum ve şaşırdığım sahnelerden biridir. Eun’un “Beni sen öldür.”demesi üzerine Wang So’nun istemeyerek de olsa onu öldürmesiydi. Düşünün ki ne kadar çaresizce bir durum her iki taraf içinde4. Prens beklenildiği gibi kötü biri çıkmadı. Ama ağlamaktan gözlerimde yaşlar kalmadı..Dizi de en sevdiğim prenslerden biriydi kendisi.
Final kısmına gelecek olursak biliyorum çok dağınık bir şekilde gittim ama anlatmaya kalksam hepsini inanın sayfalar sürer. Çok güzeldi. Hiç bir yerinde keşke öyle olmasaydı demedim.  Hae-Soon’un ölümüne ne kadar ağlamış olsam da sonunda “sonsuza kadar mutlu yaşadılar”ı beklemiyordum. 

 Özellikle Wang So'nun yapayalnız bir kral olması ve etrafında değer verdiği herkesi birer birer kaybetmesine çok üzüldüm. Müzede Wang So'nun resmini görüp ''Seni yalnız bıraktığım için özür dilerim.''diyerek ağlayan Hae Soo'yu izleyince zaten çok kötü olmuştum. 


Her diziyi izleyenler gibi her ne kadar kampanyalar başlatıp 2.sezon un çekilmesi için elimizden gelen herşeyi yaptıysakta 2.Sezon olmadı gelmedi şimdi düşünüyordum da 2.Sezon bence de iyi ki olmadı çünkü konunun saçma yerlere gideceğini ve dizinin geride bıraktığı etkiyi yok edeceğini düşünmekten kendimi alamıyorum.Çünkü olan olmuş herkes ölmüş Wang Soo tek başına kalmış kızıyla birlikte olsa olsa Hae Soo da gelir mutlu mesut yaşarlardı Bu arada kendisi Favori dizimdir bilen bilir tüm tarihileri bitirdikten sonra yapmış olduğum bir yorumdur bu.Benim yorumlar bu şekilde Sizlerinde yorumlarınızı bekliyorum.




Yorumlar