Novoland:The Castle in The Sky İncelemem



Novoland:The Castle in The Sky İncelemem




Evet değerli blog üyeleri,Bir 29 bölümlük diziyi bitirmiş bulunmaktayım.Dizi gerçekten izlediğim Çin dizileri arasında sonu tatmin edici bir diziydi (Alternatif son için bahsediyorum).Dizinin normal sonu da fena değildi aslında ama ben mutlu sonları seviyorum ya herkes gibi  . Bazılarının hoşuna gitmeyeceği 1 kız 2 oğlan mevzusu burada da mevcut.İlk başlarda bunlar ne yapmaya çalışıyor dediğim çok sahne oldu.Kızın kararsızlığı beni deli etti ama sonunda gerçek aşkı bulması(aslında benim istediğim kişiyle olması) beni çok mutlu etti.Karakterlere değinecek olursam tabiki favori karakterim Feng Tianyi.Feng Tianyi yi canlandıran aktör Zhang Ruo Yun çok başarılı bir iş çıkartmış bu dizide.Başrol karakterden biri ne de olsa.Yi Fuling i canlandıran oyuncu Guan Xiao Tong da muhteşemdi.Ya aslında denecek pek fazla söz yok hala henüz izlemeyenler varsa mutlaka izlemeli.



Offical Trailer






Yorumlar

Yorum Gönder