Ruler : Master of the Mask incelemem

Ruler : Master of the Mask 



Ruler: Master of the Mask ilk bakışta konu olarak çekici geliyor. Heyecanlı dövüş sahneleri ve büyük gizemler beklentisiyle izlemeye başlıyorsunuz. Ama bir dönem dizisi için oldukça az dövüş sahneleri kullanılmış hele ki Yoo Seung Ho’nun bu tür sahnelerde ne kadar başarılı olduğunu bildiğimden dolayı diziyi zevke izledim.Ama aynı kulvardaki dizilerle kıyaslandığında bu konuda çok zayıf kalmış bir dizi olarak benim izlediğim diziler arasında yerini alıyor.

Kim So Hyun aslında benim yeni nesil bayan oyuncular içinde en sevdiklerimden biri ama bu dizideki oyunculuğu beni hayal kırıklığına uğrattı maalesef.  Karakterinin çok boş olması bir yana 2. kadının daha ön plana çıkan duygusallığı ve başarılı oyunculuğu ile ne yazık ki gölgede kalmış. Karakter ana kadın karakter ama ben onu hissedemedim dizide. Genellikle bu tür dizilerde bayan karakterin fedakarlıklar yapması, aşkı için savaşması beklenir ama bunu ana bayan karakter yerine 2. kadın yaptığında bütün dengelerin nasıl alt üst olduğunu görmüş olduk.

 Bu dizi size 2. kadın sendromu yaşatabilir. Yoon Sohee 2. kadın Hwagun rolünde o kadar başarılı ki seyircilerin kalbini kazanıp baş rol kadın karakteri karizmasıyla ezmiş dizide. Konuşmasındaki duygusallık olsun, bakışlarına yansıttığı çaresizlik olsun, karakterinin güçlü duruşu olsun her bakımdan kusursuz bir karakterdi. 

Dizinin en başarılı ismi Pyunsoo örgütünün lideri Daemok’a hayat veren Heo Joonho. Karakterini harika canlandırmıştı. Bakışları, planlarını açıklarken ki akılcı duruşu olsun tam bir kötüydü. Gerektiğinde acı, gerektiğinde öfke hisseden ama son ana kadar pes etmeyen bir kötüydü. Heo Joonho  diziye ayrı bir hava katmış usta oyunculuğuyla.

Kim Sun Kyung kraliçe rolünde harikaydı.Konuşması ve duruşuyla kraliçelere layık bir performans sergilemiş zaten kendisi benim favori Kraliçelerimden birisidir.
Dizi genel olarak beklentilerimi karşıladı  diyebilirim Usta Daemok un ölümünü içeren sahne mükemmel bir şekilde çekilmiş hatta dizinin en başarılı sahnelerinden biri olduğunu söyleyebilirim.Daemok gibi ustadan da bu şekilde bir ölüm beklenirdi takdir ettim doğrusu...

Henüz izlemeyenler varsa sizde izleyin her görüş farklıdır sizlerinde görüşlerinizi bekliyorum...


Yorumlar