The Journey of Flower İncelemem

The Journey of Flower İncelemem ; 

İZLEMEYENLER VARSA SPOİLER İÇERİR !!!!!


Adı: Hua Qian Gu

İngilizce Adı: The Journey of Flower

Tür: Romantik, Fantastik, Dram, Tarihi

Bölüm Sayısı: 50

Yayınlandığı Kanal: Hunan TV
Ülke: Çin
Yıl: 2015
                                                                 
Evet bir dizinin daha sonuna gelmiş bulunmaktayım.4. bölümden sonra oyuncuların müthiş performansı tüm duyguları ekran karşısındakine geçirmeleri 50 bölümü bir solukta bitirmeme sebep oldu.

İnsana dair her tür duyguyu içinde barındıran (hırs, öfke, kıskançlık, sevgi, aşk, dayanışma, gurur, kibir, inat ....vb.) son derece sürekleyici, bölümlerin 40'ar dakika, oyunculukların şahane , bölüm başında ve sonunda çalan şarkıların ve sözlerin çok etkileyici olduğu bir diziydi.Sûkunet Mabedi'nde buzdan yatakta uyuyan kalbi de kendisi gibi buz tutmuş, her türlü duygudan arınmış gibi duran bir karakteri son derece inandırıcı bir şekilde oynayan Wallace Huo'ya hayran olmamak mümkün değil gerçekten.İnanılmaz bir şekilde kendine bir kere daha hayran bıraktı.Hua Qian Gu karakterine hayat veren Zhao Li Ying e olan hayranlığım 10 kat daha arttı.Mükemmel bir oyunculuk gerçekten.Dizi de gereksiz yere ölümler oldu.Evet dizi gerçekten çok etkileyici izlerken gözyaşlarınızı tutamayacağınız türden bir dizi.İtiraf etmeliyim daha önce bu kadar ağladığımı hatırlamıyorum.Sha Qian Mo(Sha abla)(Ma Ke) gerçekten bir erkeğin makyajla ne kadar güzel bir kadına benzeyeceğinin bir örneği.Onun ölümü beni yıktı gerçekten ondan çok şey bekliyordumGözyaşlarım sel oldu resmen.Ma Ke gerçekten inanılmaz bir aktör Sha abla ile bunu görmüş oldum..DongFang ın köşk ün efendisi olduğu beni çok şaşırttı.Hua Qian Gu için herşeyinden vazgeçti canından bile.Dongfang'ın ölümü beni ağlatan 2.olay.Bai Zi Hua nın ''yanlış yanlıştır doğru doğrudur'' mottosu yüzünden herşey o kadar birbirine girdi ki deliye döndüm.Shi Yi ve Tang Bao nun ölümlerine o kadar üzülmedim ağlayacak kadar ama yine de insan üzülüyor.O Ni Man Tian yok mu o neyse ağzımı bozmayacağım.Dizi de öldüğünde ağladığım Shao Feng beni gerçekten çok üzdü.Bai Zi hua nın iyileşmesi için parlayan inci ye döndü.Onun taşın bir parçasının olduğunu öğrendiğim de çok şaşırmıştım.Mo yan ve Ni Man Tian dizi de en çok nefret ettiğim karakterler oldu eminim izleyen herkes için öyle olmuştur.Mo yan hatasını anlayıp Hua Qian Gu yu son anda kendi enerjisiyle kurtarması yine de gözüme giremedi o kadar çektirdikten sonra.Hua Qian Gu şeytan tanrı olması bana kalırsa çok iyiydi ona kötü karakterler daha çok yakışıyor kötü den iyiye dönmesi özellikle bunu daha önceki diziler de de gördük.Hua Qian Gu ne yaptıysa herşeyi Bai Zi Hua için yaptı onu kurtarmak için.Bai Zi Hua nın Sükunet havuzunun suyundan etkilenmesini neden son bölümlerde ortaya çıkar ki ona çok sevinmiştim.Onun da Hua Qian Gu nun sevdiğini bilmek beni çok mutlu etti aslında belli ediyordu da bazı bölümlerde neyse...Karakteri yüzünden insan tam kavrayamıyor.Sonunu beğendim bu arada en azından iki aşık beraber yaşayacaklar.

Bu arada en çok beğendiğim ost: https://www.youtube.com/watch…
Ost leri de müthiş.Kısacası dizi efsane.Çin dizisi olmasına rağmen duyguyu o kadar iyi işliyor ki size.En çok duygulanarak ve ağlayarak izlediğim tek Çin dizisi bu.
İzlemeyenler varsa mutlaka izlemeli.2.Sezonu da varmış öyle diyorlar çevirisi olursa mutlaka izleyeceğim.😍😍😍



Yorumlar

  1. Resmen kendi duygularimi okudum:)) Ellerine saglik. Hua Qian Gu'nun sonlarda kötü karakter olmasi müthişti bence yoksa diziye büyük bir yargim olacaktı. Man Tian'a az bile yapti. O kadar eziyet çekti dayanamadı tabiki. Bai Zi Hua'ya çoğu bölümde sinir oldum... Sonradan anladi kızımızın degerini. Son anda toparladı her şeyi 2.sezonunun olduğunu duyunca havalara ucmuştum ama maalesef çok berbatti...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder