“The Miracle We Met” oyuncuları dizi bitiminden sonra görüşlerini açıkladılar

“The Miracle We Met”  oyuncuları, dizinin başarılı bir şekilde tamamlanmasından sonra görüşlerini açıkladılar.
Kim Myung Min, dizide iki Song Hyun Chul’dan birini oynadı.Dedi ki; "Dizinin son sahnelerini çekerken, bittiğini anladım. “The Miracle We Met”  yapımını bize ulaştıran herkese teşekkürlerimi sunuyorum. Çok yakında yeni bir projeyle geri döneceğim."
Kim Hyun Joo, dizide Jo Yeon Hwa karakterini oynadı. "Bu zamana kadar bizimle olan tüm izleyicilere teşekkür ederim. Senarist, yönetmen, set görevlileri ve artistlerin hepsinin sıkı çalıştığını söyleyebilirim. Gelecekte farklı projelerde kendimi daha başarılı göstermek için çok çalışacağım.
EXO Kai, dizide ATO rolündeydi. Bu dizideki büyük senarist, yönetmen set ekibi ve artistlerle oynadığım için çok memnunum. Son sahnelerin çekimi gerçek üstü gibi hissettirdi. Daha fazla çekim olsun istedim." Dizinin bitiminden duyduğu üzüntüyü dile getirdi ve devam etti; ATO rolü sayesinde çeşitli duyguları tecrübe edebildim. Tıpkı dizinin adı gibi, içine bütün enerjimizi koyup mucize yaratmışız gibi geliyor. Bütün izleyicilere teşekkür ederim, umarım hepsi mutlu mucizeler yaşarlar.
Kim Hwan HeeSong Ji Soo'yu oynuyordu. Bende dizinin ekibindeki harika insanlarla çalıştığım için mutluyum. 3 ay boyunca Ji Soo olarak yaşamak  unutulmaz ve çok değerli anılarım oldu. Ji Soo rolünü destekledikleri için, tüm izleyicilere teşekkür ederim. İleride çok iyi oyunculuk sergileyecek büyük bir artist olmak için çok çalışacağım.
Go Chang Suk, dizide ikinci Song Hyun Chul rolündeydi. "Ben sadece ilk iki bölüm oynadım, ondan sonra son bölüme kadar oynamadım. Ve son bölümde oynadım. Tüm oyunculara teşekkür ederim. Bizi izleyen tüm izleyicilere de teşekkür ederim.
Dizi 29 Mayıs 2018'de sona erdi. Dizi, iki aynı isimde adamın geçirdikleri trafik kazası sonucu bedenlerinin değişmesini konu alıyor
Soompi'den
Fafüs

Yorumlar