Three Lives Three Worlds, Ten Miles of Peach Blossom İncelemesi

Merhaba değerli blog üyeleri;
 
Three Lives Three Worlds, Ten Miles of Peach Blossom hakkındaki incelemem:
AĞIR SPOİLER İÇERİR İZLEMEDİYSENİZ LÜTFEN İNCELEMEYİN !!!!

ÖYLE BİR DİZİKİ TÜM DUYGULARI AYNI ANDA YAŞATIYOR.SEVİNÇ,HÜZÜN,AŞK,NEFRET,ÖZLEM,FEDAKARLIK DAHA AKLINIZA NE GELİRSE....
HALA İZLEMEYENLER VARSA MUTLAKA İZLEMELİ KAÇIRDIĞINIZ ÇOK ŞEY VAR !!!!
Three Lives Three Worlds, Ten Miles of Peach Blossom
Tür: Romantik, Fantastik, Tarihi, Dram
Bölüm Sayısı: 58


Konusu: Bai Qian hayatını izleyeceğimiz dizi Bai Qian'un savaş tanrısı Mo Yuan'ın öğrencisi olmasıyla başlıyor. Dünyayı kurtarması sonucunda Mo Yuan'ın ruhu parçalanır. Bedenine uzun yıllar ustasının geri döneceği umuduyla bakan Bai Qian bir gün bir olay sonucu hafızasını kaybeder güçlerini kaybedip Su Su olarak yaşar Ye Hua ile tanışır aşık olur ve evlenir. Sonu çok kötü biter Bai Qian tanrı haline geri döner her şeyi unutmak için iksir içer ve uzun zaman sonra tekrar karşılaşırlar gök diyarı veliaht prensi Ye Hua ile karşılaşırlar ve ikili birbirlerine aşık olur


Evetttttt uzun bir sürenin ardından dizimizin sonuna geldik.Efsane çin dizilerimin arasında yer alan bir dizi oldu kendisi.Dizideki karakterler o kadar güzel ki her bir karaktere ait 1 dizi yapılabilecek düzeyde.Bai Qian/Su Su/Si Yin karakterlerine hayat veren Yang Mi oyunculuğuyla kendine hayran bırakıyor sadece Yang Mi mi kesinlikle değil,Ye Hua/Mo Yuan karakterlerine hayat veren oyunculuğuyla karakterleri daha da etkileyici hale getiren Mark Chao,Eski Yer ve Gök tanrısı olan coolluğundan ödün vermeyen Dong Hua DiJun u canlandıran Gao Wei Guang,Hayalet Lordu Li Jin e hayat veren Zhang Bin Bin bu nasıl bir oyunculuktur yarabbim.Aslında tüm kadro efsaneydi İLK DEFA bu kadar profesyonelce oynanıp yapımında oyunculuğunda olsun tek bir hata göremediğim dizilerden biri ÇİN dizisi olarak.İlk 14 bölüm gerçekten de çok sıkıcı geldi bana.Bu arada Mo Yuan zaten Si Yin in bayan olduğunu biliyordu bu yüzden kendisinin gözde öğrencisiydi.Ama 14 den sonra efsaneydi.Bir yandan bitmesini isterken bir yandan da keşke bitmesin dediğim bir dizi oldu.Bitmesini istiyorum çünkü sonunu aşırı derecede merak ettiğim için.Dizi tam aşıklar dizisi.İlk başta Mo Yuan veLi Jing ve Si Yin,sonra Su Su ve Ye Hua,Dong Hua ve Bai Feng Jiu en son gözde çiftim Zi Lan ve Yan Zhi oldu.

Ah o cadaloz Su Jin yok mu herşey onun başının altından çıktı.Sırf Ye Hua yı seviyor diye Su Su ya çektirmediği kalmadı aslında ona daha neler derdim de neyse öhöm öhömm....Ama Su Jin amacına ulaşamadı aşıkları ayıramadı.Bai Qian a da deli olmadım değil bazı yerlerde bu kadar gurur da çok fazla aşkta ya Ye Hua ya çektirmediği kalmadı.ama Dong Hua nın da Bai Feng Jiu a aşkını itiraf ettiği sahne beni bitirdi o adamdan öyle birşey beklemiyordum dizi sonuna kadar imkansız olarak kalırlar diye düşünüyordum orada beni çok şaşırttı.Son 2 bölüm ağla ağla bir hal oldum zaten.Aptala döndüm resmen öldü canlandı yine rüya sandım. Ye Hua öldü Çanı mühürlemek için neymiş Göklerin babasının özünün yarısını almış o şekilde tekrar dönmüş biraz daha inandırıcı bir dönüş olabilirdi ne bileyim Mo Yuan in Ruh Lambası ile dönüşü gibi vs.Sona gelirsek beni biraz hayal kırıklığına uğratmadı değil hala evlilik olmadı sonunda evlilik beklerdim ama yine de mutlu sonla bitirmeleri efsane olmuş bu diziye de mutlu son yakışırdı zaten ama son daha estetik olabilirdi............


Yorumlar

Yorum Gönder