“About Time” ın İki Yıldız Oyuncusu Lee Sung Kyung Ve Lee Sang Yoon Birbirlerine Karşı Övgü Ve İlk İzlenimleri Hakkında Konuştu.

 “About Time” İki Yıldız Lee Sung Kyung Ve Lee Sang Yoon Birbirlerine Karşı Övgü Ve İlk İzlenimleri Hakkında Konuştu.




Viki geçtiğimiz günlerde “ About Time ” dan Lee Sung Kyung ve Lee Sang Yoon ile özel bir röportaj yaptı !

“About Time”, diğer insanların yaşam sürelerini sihirli bir şekilde görebilen Choi Michaela (Lee Sung Kyung) ile  zengin bir adam Lee Do Ha (Lee Sang Yoon), arasında beklenmedik bir şekilde gerçekleşen romantik bir aşk dramasıdır.

Röportaj sırasında Lee Sang Yoon karakterini Lee Do Ha' karakterini yaşadığı talihsiz gelişmelerden dolayı  gardının düşmesine izin vermeyen bir adam olarak tanımladı. “Hikaye bu karakterin Choi Michaela ile tanışmasıyla ortaya çıkıyor ve kaderleri değişiyor” dedi. Öte yandan Choi Michaela, çok fazla zamanının olmayan ve müzikalde bir rol için umutsuzca kazanmaya çalışan coşkulu bir genç kadındır.

 Lee Sung Kyung İnsanlar neden dramanızı izlemeli sorusuna hızlı bir şekilde, “Kalp çarptıran romantizm!” Diye yanıt verdi. İzleyicilerin kalplerinin daha hızlı atmasını sağlayacak birçok sahnenin olduğunu sıkıcı olamayacağını çünkü çok tahmin edilemez bir hikayesi olduğunu açıkladı.

Lee Sang Yoon, “Drama ilerledikçe,“ Hayatı tehdit eden bir romantizm ”e dönüşüyor. “Sana söyleyemem çünkü bir spoiler olabilir, ama onu izlerken ne demek istediğimi anlayacaksın.” dedi.




İki başrol oyuncuları daha sonra birbirleri hakkındaki  izlenimlerini paylaştı. Lee Sung Kyung” Çok güzel”, diyerek başladı. Ben Lee Sang Yoon'nun hoş, yakışıklı, kibar ve cesaret verici şeyler söylediğini ve onun partnerine karşı  çok sevecen  olduğunu duymuştum. Ve bu doğru! İlk andan bu güne kadar ben onun harika, bir Sunbae ve harika bir ouyuncu  olduğunu düşünüyorum”dedi.

Lee sang yoon utangaç bir kahkaha ile “bu söylentileri nereden duydun bilmiyorum, bu onları ilk kez duyuyorum,” dedi. “Bana gelince,bir arkadaşım Lee Sung Kyung'un çok güzel ve sevimli bir insan olduğunu söyledi. Sette onunla çalışırken cazibesini görebiliyordum. Pek çok insana mutlu enerji veren biri olduğunu hissettim.bu yüzden onun sayesinde çekimlerden keyif alıyorum”dedi.



Lee Sung Kyung ve Lee Sang yoon birbirlerini çekici buldukları üç yeni şey hakkında konuşmaya devam ettiler. Lee Sang Yoon, ilk olarak Lee Sung Kyung'un  piyano çaldığına  şaşırdığını söyledi.
Lee Sung Kyung piyano çalmakta uzmanlaştığını açıkladı.

Lee Sung Kyung sonra şakayla dedi ki, “bilim alanları arasında büyük bir fark olduğunu bilmiyordum. Lee Sang yoon hakkında yeni bir şey öğrendiğimi hissettim.öyle ki, fizik ve biyoloji birbirinden farklı iki şey.



Lee Sang yoon, Lee Sung Kyung'un, etrafındakilere çok değer veren bir insan olduğunu oyunculuk tutkusu ile mükemmeliyetçi olduğunu keşfettiğini söyledi. Lee Sung Kyung ise Lee Sang Yoo'nun setteki  tatlı ve parlak enerjisine iltifat etti. “Ben de onun yemek yemeyi çok sevdiğini öğrendim,” diye ekledi


“About Time” Her Pazartesi ve Salı TvN de yayınlanıyor...

Kaynak:Soompi
WanJoo





























Yorumlar