Choi Daniel Yaklaşan Korku Dizisi İçin Dönüşüm Geçirmesinden Bahsediyor


Choi Daniel, Elle dergisinin Eylül sayısında haşin cazibesini gösterdi.

Fotoğraf çekimi sırasında aktör, önceki yapımlarında verdiği genellikle yumuşak ve nazik görüntüden, büyük ölçüde farklı olan sert bir görüntü canlandırdı. Onun yeni sakallı görünümü de onun en yeni dizisi “Today’s Detective” deki (senaryo çalışma ismi, asıl ismi "The Ghost Detective") rolüyle ilgili bir görüntü verdi.

Dizi, hayaletleri kovalayan  Lee Da Il (Choi Daniel) ile enerjik Asistanı Jung Yeo Wool'un (Park Eun Bin) hikayesini anlatıyor.  Sun Woo Hye (Lee Ji Ah) adında bir kadınla karşılaşırlar ve gizemli bir olayın içine sürüklenirler.


Fotoğraf çekimini izleyen röportajda, Choi Daniel, “The Ghost Detective”, dizisi, korku, fantezi ve gerilim türlerinin bir karışımıdır " diyerek nitelendirdi. "Karakter gizemli bir olay nedeniyle bir kriz içinde olduğu için, benim çok umutsuz ve ciddi tarafımı görmeniz mümkün olacak.”

Görünüşünün dönüşümü ile ilgili olarak, " sakal uzatmayı öneren bendim, çünkü bir dedektifi oynuyorum ve role uyacak gibi görünüyordu. Test çekimi sırasında, birçok olumlu reaksiyon aldım çünkü orijinal imajımdan farklıydı, ancak bu görünüme alıştım. Çalışmadığım zaman tıraş olmaz ve rahat giyinirim.”
Kaynak : Soompi
Fafüs





Yorumlar