Ji Sung Karısı ve Kızıyla Mutluluğunu Anlattı


Ji Sung gerçekten sevgi dolu bir koca ve baba.

Aktör son zamanlarda “Feng Shui " filmiyle ilgili bir röportaj yaptı. Film ve beraber çalıştığı oyunculardan bahsetmekle birlikte, ailesi hakkında da uzun süre konuştu.

Ji Sung sürekli formda kalmasıyla ilgili; "Öncelikle bir aktör olmama rağmen, aynı zamanda kızım Ji Woo'nun babasıyım. Sağlıklı bir baba olmak istiyorum. Ayrıca ona uzun süre sağlıklı olan bir babanın neye benzediğini göstermek istiyorum. O yüzden 5 sene önce bir girişimde bulundum. Evimin yakınında fittness salonu var oraya gitmeye başladım. Ve vücudumu geliştiriyorum. Yaşım ilerlediği için öğrenmem gittikçe zayıflıyor. Hiç kolay olmuyor, ama sürekli pratik yapıp kapatmaya çalışıyorum" dedi.

Daha sonra kızına ve karısına olan sevgisini dile getirerek, " sabah kızım ve karımla uyandığımda mutluyum. Son zamanlarda, bir gerilla programı çektim, son bölümün çekimine gittim ve ertesi gün gece saat 1'de eve döndüm, yorgun olmaz mıyım? Ama kızım Ji Woo, "baba, güneş doğdu. Kalkmalısın" dedi ben de kalkmaz mıyım" dedim. " Güldü ve gerçekten mutluyum" dedi.

"Karımla tanışmadan önce aşk hedefimdi ve bir aile kurmakla ilgili hayallerim vardı. İyi bir oyuncu olmaktan daha güçlü bir hedefti benim için. Aşk ve aile ile ilgili hedefime vardığım için, oyunculuğuma daha iyi bir sinerji vereceğini  umuyorum. Lee Bo Young beni çok değiştirdi ve kendimi sevebilmek için beni sevdi” dedi.

Bu arada Lee Bo Young ikinci çocuklarına hamile.
Kaynak : Soompi
Fafüs

Yorumlar