B1A4'ten Jinyoung, Ra Mi Ran'la Birlikte Rol Aldıkları Filmdeki Öpüşme Sahnesini Anlattı.


26 Aralıkta, vizyonu yaklaşan “The Man Inside Me” adındaki filmde Pan Soo (Park Sung Woong) adında bir adam ve Dong Hyun (Jinyoung) adlı bir lise öğrencisi arasındaki fantastik komedinin basın toplantısı düzenlendi. Bu ikilinin kaza sonrası ruhları birbirlerinin bedenine giriyor. Bu çılgın olay sonucu Pan Soo, Dong Hyun’un bedeninde, ilk aşkı Mi Sun (Ra Mi Ran) ile karşılaşır ve bir kızının olduğunu öğrenir.  (Lee Soo Min).

Filmde Ra Mi Ran ile bir öpücük sahnesi olan Jinyoung, " daha önce öpücük sahneleri çektim, ancak bunun için özellikle gergindim. Öne çıkmam gereken bir sahneydi, ama Ra Mi Ran bana liderlik etti,” dedi. Tecrübeli aktrisin ona en iyi resmi oluşturmak için ne yapılması gerektiği konusunda tavsiyelerde bulunduğunu ekledi.

Jinyoung, Ra Mi Ran'ın onu tokatlama sahnesinden de bahsetti. "Ra Mi Ran tokatlama sahnesi çekilmeden önce, beni sürekli uyardı. Tokattan sonra sendeledim ve sandalyeye oturdum. Rol icabı değildi” dedi.


Park Sung Woong, Jinyoung, Ra Mi Ran ve Lee Soo Min'in oynadığı “The Man Inside Me” filminin 9 Ocakta prömiyeri yapılacak.

Kaynak : Soompi
Fafüs



Yorumlar