Dönem Dizilerinden, Aksiyon Sahnelerine Lee Joon-gi


Güney Koreli aktör Lee Joon-gi'yi izleyiciler bir çok tarihi dizide uzun saçları ve geleneksel Kore giysileriyle oynadığı yapımlarını çok biliyor.

Ve durmaya niyeti yok.

Lee, geçenlerde  StarHub Night Of Stars adlı Asya Eğlenceleri ödülleri için şehirdeydi. The Straits Times bir tercüman aracılığı ile kendisiyle dizileri hakkında konuştu.

"Bir çok insan benzersiz bir görünümüm olduğunu söyler, benim için de öyle. Klasik yakışıklı tipinde değilim, ama dönem dizilerine uygun bir görünümüm var" diyen 36 yaşındaki aktör ilk olarak The King And The Clown (2005) filmiyle ünlenmişti.

Yürek hoplatan, anka kuşunun ki gibi gözleriyle, saçlarını arkadan yarı atkuyruğu şeklinde toplamış, Joseon döneminde efemine bir palyaçoyu canlandırmıştı.

Ekliyor: "sanırım dönem dizilerinde farklı taraflarımı keşfedebilirim, ancak bu tür rolleri almadan önce tarihin okunması önemlidir, çünkü biraz arka plan bilgisi gerektirir".

Lee, Iljimae (2008) ve Scarlet Heart (2016) gibi tarihi televizyon dizilerinde yıldız olmaya devam ederken, efemine rollerden sürekli olarak uzaklaştı.

Bunun yerine, taekwondo ve jiu-jitsu gibi dövüş sanatlarının farklı biçimlerinde eğitim gören aktör, şimdi aksiyon sahneleriyle hatırlanıyor.

En son dizisi  Lawless Lawyer'da, beynini ve yumruklarını kullanan gangster bir avukatı oynuyor. Bu rol için, Starhub Night of Stars'dan En İyi Erkek Asyalı Yıldız ödülünü aldı.

En sevdiği dövüş sahnesinin, karakterinin bir gangster sürüsünü savuşturmak zorunda kaldığı bir gece kulübünde gerçekleştiğini söylüyor.

"Aslında o sahneyi yönetmenle çalıştım, çekimler yaklaşık 11 saat sürdü ve ona ne tür eylemler yapabileceğimi söyledim, çünkü nede iyi olduğumu en iyi ben biliyorum.

"O sahneyi çektikten sonra, omuzlarım, dizlerim, ayak bileklerim, belim her tarafım yara bere içinde oldu."

Gençken kavgalara karışıp karışmadığını sorduk, aktör ayrıntılara girmeden şunları söyledi: "birçok insan gibi, genç yaşlarımda isyankar bir aşamaya geçtim, ama bence bu oldukça normal."

Ayrıca şarkı söyleyen ve kemerinin altında yedi albümü olan çok yetenekli yıldız, geçen yıl HSBC Women's Champions Müzik Festivaline katılmak için  Mart ayında Singapur'daydı.

Yakında hayranlarla samimi bir buluşma için geri dönmeyi ve ülkenin keyfini daha ağır bir tempoda çıkarmayı düşünüyor.

Her zaman sadece iş için burada olan Lee, şöyle diyor: "Singapur'la ilgili tüm izlenimlerim hareket halindeki bir arabadan, ancak görebildiğim kadarıyla, iyi bir yeşillik dengesi olan bir şehir ve bence gerçekten güzel.

"Şu an, Asya fan-toplantı turumu yapıyorum ve durakları tamamladığımda, Singapur'a geri dönmeyi umuyorum."

Oyuncu, bu ayın başında (Aralık 2018) Japonya'ya gitmeden önce toplantılara Seul'den başladı. Ayrıca Taipei, Bangkok ve Hong Kong'da toplantılar gerçekleştirecek.

Lee'nin burada hayranlarla toplanması için somut bir plan olmamasına rağmen, "konuşma içinde" olduklarını söylüyor.

"Gerçekten Singapur'a gelmek, hayranlarımla buluşmak ve birlikte eğlenebileceğimiz bir partinin olmasını istiyorum."

Kaynak : The Straits Times
Fafüs

Yorumlar