Farklı Roller İsteyen Aktrisler

Bir aktör veya aktris bir rol aldığında, daha önce yaptıkları aynı rolleri veya önceki bir çalışmadan benzer bir rolü alırlar. Devam ettiğinde bir müddet sonra bıkarlar ve farklı roller denemek istiyorum demeye başlarlar. İşte önceki rollerinden farklı roller denemek istediklerini itiraf eden altı Güney Koreli aktris.

1.  Ye Soo Jung


Kore dizisi veya filmi izlediğinizde bu artisti birilerinin annesi rolünde çok görmüşsünüzdür. Şöyle söylüyor, "bir keresinde The Thieves'in yönetmeni Choi Dong-hoon'a, bir suçtan yakalanmış veya polis tarafından tutuklanan mafya elemanı veya polisin rüşvet suçundan tutukladığı birinin rolünü oynamak isterdim. Kan ve gözyaşı olmayan kuru bir rol. Genellikle, yaşlı aktrisler bu tür bir rolü çok sık oynamazlar."


Park Bo Young'u TVN kanalının popüler dizisi "Oh My Ghostess"dan tanıyorsunuzdur. İkili bir rol oynadı ve çok başarılı oldu.  2017'de de JTBC'nin dizisi "Strong Woman Do Bong Soon"da da aynı tür rolü oynadı. Park Bo Young, "insanların beni korumasını istemiyorum. İnsanları koruyucu yapan bir görüntü olan bir cep kızı imajım var, ama insanlar bunu yapmamı istediklerinde hoşuma gitmiyor. Artık bu tür rolleri oynamak istemiyorum, bu yüzden yeni bir tarafımı göstermek istiyorum. İnsanları öldürme rolünü oynamak istiyorum.  Bir katil ya da psikopat rolünü denemek istiyorum, ancak bu tür roller için hiç teklif almıyorum. "


Bu orta yaşı geçkin artisti 2000 yılının popüler dizisi "Autumn Tale"den  Eun Seo'nun annesi olarak tanıyorsunuzdur. Veya dizilerde ya kötü rolde, ya da sevecen bir kadın rolünde izlemişsinizdir. Ayrıca 2012 yılının The Thieves filminden de tanırsınız.  "Uzun zamandır rol yapıyorum. Nasıl türde oynamak istediğimi sorduklarında,"melo" dedim. Uzun bir oyunculuk kariyerim var, ama bir oyuncu olarak bir arzum var ve daha önce oynamadığım bir karakter için bir özlemim var. Farklı bir rol oynamak istiyorum. Hevesli olduğum karakteri oynamak istiyorum" dedi.

4. Lee Da In


Lee Da In'i KBS kanalının hafta sonu dizisi "My Golden Life"dan hatırlıyorsunuzdur. Veya Lee Yoo Bi'nin kardeşi olarak tanıyorsunuzdur. "Ben bir psikopat rolünü denemek istiyorum ve kötü bir kişilikli, çok açgözlü, çünkü günlük hayatta öyle yaşayamam. Böyle bir karakterle yaşamak heyecan verici ve eğlenceli. Bence her insanın içinde kötü bir içgüdü var ve bunu oyunculuk ile gösterip gösteremeyeceğimizi merak ediyorum " dedi.


Seo Shin Ae'yi 2007 yılı  MBC dizisi Thank You'da, Bom olarak performansı bir çok izleyicinin kalbini çalmıştı. Ayrıca High Kick Through the Roof, Gumiho: Tale of the Fox's Child, ve The Queen's Classroom dizilerinin de yıldızıdır. Seo Shin Ae diyor ki, " Park Bo Young'un Oh My Ghostess'taki karakteri gibi sevimli ve güzel bir karakter oynamak istiyorum. Ayrıca kavgalar ve egzersizlerle ezilmiş kız rolünü oynamak istiyorum.  Hiç "sevimli" bir karakter oynamadım. Şimdiye kadar, karakterlerim çoğunlukla depresyonda, hasta, ölecek ya da zorbalık yapan birileriydi, bu yüzden parlak ve sevgi dolu bir karakter oynama arzum var."


Birçok farklı dizileri izlemişseniz Kim Bo Yeon'u görmüş olabilirsiniz ve genellikle kötü karakterleri çok iyi oynar. Örneğin Bel Ami'de, karakteri sizi çok kızdırmıştır. Ama bunlar dizilerin bir parçasıdır.  "Bir aktör veya aktris büyüdükçe, o rol ve bu rol arasında bir ayrım yoktur. Herhangi bir rolü oynamak durumundayız. Başka seçenek yok. Eğer gerçekten bir rol oynamamı istiyorsanız, Madison County'nin Köprüleri gibi bir şeyde bana bir rol verirseniz bunu gerçekten iyi yapabilirim. Çok şey yaşadığın için her şeyi biliyorsun."dedi.

Kaynak : My Drama List
https://mydramalist.com/article/actresses-who-wish-for-different-roles-011013123
Fafüs

Yorumlar