“The Last Empress” Dizisinin Finalinden Sonra Oyuncular Görüşlerini Paylaştılar


“The Last Empress” dizisi oyuncuları, dizinin bitimiyle düşüncelerini anlattılar.

21 Şubatta, dizinin finali yayınlamadan hemen önce, Jang Nara yazdı, “dizi çekildi. Teşekkür ederim, “The Last Empress”i sevdim tüm izleyicilere teşekkür ederiz!’ Neredeyse yarım yıl boyunca çok çalışan oyuncular ve mürettebata da çok minnettarım. Yorgun ve bitkin olduklarında bile gülümsemeye devam eden “The Last Empress”ekibi, meslektaşlarım sayesinde çok çalışabildim ve sorumluluk duygumu kaybetmedim!”

"(Kendi ekibime de teşekkür ederim. Kuaförüm Choi Jung Eun ve makyajcım  Lee Ji Min'e mücadele ruhuyla dolu bir şekilde çok çalıştıkları için ve Young Hyun ve Şef Park Kyung Hwa'ya iyi görünmemi sağlamak için çok çalışmalarından dolayı teşekkür ederim, ayrıca bana her yerde eşlik eden yalnız bırakmayan menajerim Kim Gwi Hoon'a da teşekkür ederim.) Ve uzun süre beni sessizce destekleyen arkadaşlarıma da teşekkür ederim. Her ne kadar bir şey söylemeseniz de, sıcak bakışlarınızı hissedip, gerçek duygularınızı anlayabilirim" diye devam etti.

"Teşekkür ederim, sizi seviyorum. Kısa süreliğine ciddi bir şekilde dinleneceğim ve daha fazla enerji ile geri döneceğim! (Kötü bir soğuk algınlığım vardı. Son bölüm seslendirme sırasında sesim çok iyi olmadığı için gerçekten üzgünüm)” diye sözlerini bitirdi.

Ayrıca sosyal medyada, Shin Sung Rok. "‘The Last Empress’ benim için asla unutamayacağım eğlenceli bir yolculuk oldu. Bu proje ile tanıştığım değerli insanlara çok minnettarım. ‘The Last Empress’ ve karakterim Lee Hyuk'u seven izleyicilere çok teşekkür ederim.“ diye ekledi, " Not; Lee Hyuk'a teşekkür ederim... sevdiğim yalnız ve acılı adam.”

Lee Elijah, ajansı kanalıyla açıklama yaptı. “çekimleri soğuk kışa rağmen, sorunsuz bir şekilde tamamlayabildim ve buna da ‘The Last Empress ' dizisini seven  izleyicilerden dolayı katlanabildim. Çok şey yaşayan mürettebata teşekkür ederim ve yakında yeni bir projede bu diziden aldığımız sevgiyi ödemek için çalışacağım. Bu soğuk kışta bizimle olduğunuz için teşekkür ederiz.”

Stephanie Lee de, “ ‘The Last Empress’ dizisinin bitmesine bir bölüm kala, izleyicinin gösterdiği sevginin karşılığında (yapabildiklerimden dolayı) pişman hissettim. Altı ay boyunca soğukta çalışan oyuncular ve mürettebat, hepimiz çok şey yaşadık ve hepimizin daha da yakınlaştığı bir çekimdi. Çok şey öğrendiğim değerli bir deneyim oldu. ‘The Last Empress’ ve benim karakterimi seven tüm izleyicilere çok teşekkür ederim" dedi.

Shin Go Eun Instagram'da, "hem pişmanlık, hem de minnettarlık hissettiğim karakterime elveda. ‘The Last Empress' dizisinde çok mutluydum" diye yazdı.

Kaynak : Soompi
Fafüs









Yorumlar