Park Jin Young, “Master In The House” Şovunda Nasıl Dans Edileceğini ve Hayalin Anlamını Öğretti


SBS kanalının “Master in the House" şovunun 17 Martta yayınlanan bölümünde,
Park Jin Young hayatının çeşitli unsurlarını öğretmeye devam etti.

Park Jin Young şov oyuncularına, dansın 6 temel ritmini öğrendiğinizde herhangi bir dansı başarılı bir şekilde yaparsınız deyip, öğretmeye başladı. Lee Seung Gi dans etmenin formülleri olduğunu öğrenince, çok heveslendi, ama Lee Sang Yoon fiziksel uyum eksikliği nedeniyle rahatsız görünüyordu.

Park Jin Young ilk olarak,  JYP Entertainment eğitmenlerinin öğrenmeye başlarken öğrencilere bacaklarını ve kollarını kullanmalarını yasakladığını söyledi. Öncelikle dizlerinin üzerinden bedenlerinin müzikle uyum sağlamasını öğrenmeleri gerekli olduğunu söyledi.


Lee Sang Yoon, tahmin edildiği gibi epey bir mücadeleden sonra Yook Sungjae ve Lee Seung Gi'den sonra üçüncü sırada yer aldı. (Yang Se Hyung gereksiz hareketler yaptığı ve temel kuralları yapamadığı için kaldı.)
**

Ertesi gün, evini ve günlük hayatını gösterdikten sonra hayallerden bahsetti. "hayallerin anlamı ne olmak istediğin değil, ne yaşamak istediğindir" dedi. "Ne tür değerler yaşamak istediğinizi düşünmenizi istiyorum” diye devam etti. 

"Geçmişte başarıyı hayal ederdim. Toplumda başarılı olmak isterdim. Ve o hayali gerçekleştirdim. İnsanlar adımı biliyor ve beni alkışlıyor. Ama bir gün boş ve yalnız hissettiğimi fark ettim. Cevabı aramam gerektiğine karar verdim. Cevabı bulamadım, o zaman bu şekilde yaşamaya devam ettim, ama en önemli şey aramaya devam etmektir.”

Devam etti, "benim hayalim değişti 'saygı' oldu. Saygı görmek istiyorum  Ne tür kitaplar okumak istiyorsun? Ünlü, zengin ve popüler kitaplarını okumak yeterli mi? Hayır. Bir şekilde saygı duyduğun insanlar tarafından yazılmış kitapları okumak istiyorsun. Başkalarının dinlemeye ilgi duyacağı hikayesi olan bir kişi olmak istediğime karar verdim."

"Başarı ve saygı arasındaki fark, başarının sadece sonuçlarla ölçülmesidir. Ancak saygı söz konusu olduğunda, süreç aynı derecede önemlidir. Hile, yalan ve kuralları çiğneyerek iyi sonuçlar elde edebilirsiniz. Bu başarıdır, ama saygı değildir. Sana saygı duymazlarsa, kimse seni dinlemez. Önemli olan başarı değil, her gün nasıl yaşıyorum. İnsanlar ancak böyle sana saygı duymaya başlarlar. Artık boş ya da yalnız hissetmiyorum.”

Ve, “önemli olan şey bunun sizin için mutlak bir cevap olmadığıdır. Herkes bu soruya kendi cevaplarını bulmak sormak zorundadır, ‘hayatınızı hangi değerlerle yaşamalısınız ki, bunları gerçekleştirdiğinizde kendinizi boş hissetmeyin.' Önemli olan cevap da değil. Önemli olan kendinize bu soruyu sormak istemektir” dedi.


PS. Şovun Türkçe alt yazılı bölümlerini
https://angelwanjoo.blogspot.com/2018/03/masterinthehouse10bolumturkcealtyazlpar.html
blogundan izleyebilirsiniz. Günceldir.

Kaynak : Soompi
Fafüs



Yorumlar