So Ji Sub, Instagram'da ki Hesabında Hayranlarına Mektup Yayınladı


So Ji Sub Instagram'daki hesabında ilişkisiyle ilgili bir mektup yayınladı.


Sevgili hayranlarım, ben So Ji Sub. Bu ani haberimle sizi şaşırtmış olmalıyım. Önceden size haber vermediğim için çok özür dilerim. Daima beni destekleyen ve seven hayranlarımın bu haberi nasıl karşılayacağını bilemediğim için endişeliydim. Size söylemeye korktum, ama sıcak kalpleriniz ile gözlerinizi benden ayırmamanızı rica ediyorum. Söylemek zor, ama çok özel bir şeye sahip oldum. Sakin bir şekilde yanımda olan ve büyük bir yardımla beni destekleyen bir insan. İyi bir ilişkimiz var, ama hala dikkat etmemiz gereken pek çok şey var. Oyuncu olarak daha çok sorumluluk sahibi olacağım ve siz hayranlarımın bana gösterdiği güvenin karşılığını vereceğim. Beklentilerinizi boşa çıkarmamak için elimden geleni yapacağıma, söz veriyorum.

Fafüs

Yorumlar