Terhis Olan 2PM Sanatçısı "En Çok TWICE'ı Özledim"


Aktör Ok Taecyeon, Perşembe (bugün) günü, Goyang'daki 9. Piyade Birliğinden dışarıda bekleyen hayranını heyecanlandırarak terhis oldu.

20 aylık askerlik görevini tamamladı. Kendisini ellerinde kalpler çizilmiş "Seninle gurur duyuyoruz-Hoş geldin liderimiz Ok Bingsu vs. yazan pankartlarla karşılayan hayranlarına, el salladı.

JYP Entertainment'ın K-pop boy grubu 2PM üyesi olan olan yıldız, "Terhis olduğuma inanamıyorum, ancak yarın sabah trompetle uyanmazsam, inanacağım" dedi. Ayrıca onu karşılamaya gelen grup arkadaşı Chansung ve kalabalık hayranları için de "böyle bir kalabalığı ve Chansung'u da beklemiyordum" dedi.

Grup arkadaşlarının hepsini özlediğini ve "Yes or Yes" ve "Ooh-Aah" şarkılarıyla Uluslararası üne kavuşan JYP'nin 9 kişilik kız grubu "Twice"ı özlediğini söyledi. Twice grubu üyeleri, askerdeyken kendisine video göndermişlerdi ve sanatçı takdir ettiğini söyledi.


Ok Taecyeon, ABD'de daimi oturma izninden vazgeçerek ve lomber disk hastalığı tedavisini de gördükten sonra, askerlik hizmetine başladı. Çabalarının karşılığını aldı ve mükemmel askeri performansı için ödüllendirildi.

"Pek bir şey yapmadım ama yoldaşlarım kusursuz olmam için bana çok yardımcı oldu" dedi. Onur ödülü için nasıl seçildiğini sorduğumuzda, "Askerlik kanımda var. Artık dışarıda olduğum için, keyifli bulmuyorum. Künyeden bir an önce kurtulmak istiyorum" dedi.

Askerde olduğu zaman yayınlanan fotoğrafları sayesinde, hayranları kendisine "Kore'nin Lideri" adını taktı.

Haberi yapan : Ko Dong-hwan
The Korea Times
http://www.koreatimes.co.kr/www/art/2019/05/398_268956.html

Fafüs

Yorumlar