Lee Dong Gun, Jo Yoon Hee İle Olan Evlilik Hayatından Komik Hikayeler Anlatıyor


Lee Dong Gun, eşi Jo Yoon Hee yerine KBS2 kanalının “Happy Together” şovunda gösterime katıldı.

19 Eylül tarihindeki bölümde Lee Dong Gun, " Jo Yoon Hee'nin boş koltuğunu kim dolduracak? Bugün bu koltuğa ben oturdum” diyerek söze başladı.

Jun Hyun Moo, "Sizi romantik biri olarak düşünmüştüm, ama Jo Yoon Hee'den bir duyum aldım" dedi. Lee Dong Gun " İlk başta 'Happy Together' şovuna gidemeyeceğini söyledi. Ben de 'olamaz' dedim. Sonra ertesi gün bana yemek ısmarladı ve güzel kıyafetler aldı. Benim yerime sen git dedi." "Ne demek istiyorsun? diye sordum. O gün dizi çekimim var ve her şeyi aldıktan sonra daha ne konuşuyorsun dedi. Eğer gitmezsen benden aldıklarının iki katını geri ödemek zorundasın dedi" ve herkes gülmeye başladı.


Aktör ayrıca bifteği keserken el ele tutuştukları dedikodusuna da açıklık getirdi. "Uzun zamandır el ele tutuşamıyoruz. Değil el ele tutuşmak, birbirimizi zor görüyoruz" dedi.

Lee Dong Gun evlilik hayatındaki değişiklikleri paylaşmaya devam etti. Aktör, "Evliliğimizin başında ekip olarak gittiğim yemeklere hiç karışmazdı. Ne kadar yemeğe gittiğime veya ne kadar geç geldiğime bir şey söylemezdi. Ama bugünlerde, biraz dikkatli davranıyorum, çünkü 'geç kaldın, eğleniyor musun?' şeklinde mesajlar göndermeye başladı."

"Yoon Hee, ‘Happy Together’ ekip yemeklerine giderken dikkatli davranıyor. Ben de yemekte eğlenmesini ve ilk kalkan kişinin o olmamasını söylüyorum, umarım o da bana aynı şekilde davranır" diye devam etti.


Kaynak : Soompi
Fafüs

Yorumlar