Rom-kom 'Crazy Romance' Filmi İnsanlara Kendi Romantizmini Hatırlatacak


Ne mükemmel ayrılık diye bir şey var, ne de mükemmel bir ilişki.

Her ne kadar insanlar aynı döngülerden geçmekten bıksalar da, bu sefer işler yolunda gidecek umuduyla, kendilerini yeni ilişkilere sokmayı ve döngüden bir kez daha geçmeyi başarıyorlar.

Yeni romantik komedi film "Crazy Romance", insanlara aşık olmanın ne kadar çılgın olduğunu hatırlatıyor, ama yine de insanın "sıradan romantizmini" bulmaya değer.

Film iki iş arkadaşı etrafında dönüyor. Ekip lideri Jae-hoon (Kim Rae-won) ve yeni ekip üyesi Sun-young(Gong hyo-jin). Film önceki ayrılıklarının hikayeleriyle bağ kuruyor.

Hikayenin gerçekçi olmasını sağlamak için yönetmen Kim Han-gyeol, etrafındaki insanlardan hikayelerini toplamak zorunda kaldığını açıkladı.

"Bu ilişki hikayelerinin çoğunu senaryoyu geliştirmeme yardımcı olan oyuncular ve yönetici yapımcı ile paylaşmaya çalıştım."

"Bu hikayeler arasında, filme ilginç olacağını düşündüğüm hikayeleri aldım. Film belirli bir kişiye dayanmıyor. Ben izleyicilerden herkesin romantik bir ilişki içinde olabileceğini düşünerek sempati almak istedim. Bu yüzden senaryoyu bu amaca göre geliştirdim."

Gong, dürüst, görüşleriyle basit ve sevgiden hayal kırıklığına uğramış, dik başlı bir karakter olan Sun-young'u canlandırıyor. Sayısız ilişkilerden ve son ilişkisinin zor zamanlarından kurtulmasından sonra, Jae-hoon'a kuşkulu ve acınası bakmaktadır.

Gong, "Senaryo özetini ilk okuduğumda,  karakterin kendine özgü bir kişiliğe sahip olduğunu düşündüm " dedi.

"Ama çekim yapılırken, kullandığı dil ve ifadeler beklediğimden çok daha belirgin ve açıktı. Ve bu ifadeler, birçoğunun gerçekten yüksek sesle söylemediği bazı şeyleri içeriyordu."

Ama bu samimi ve dürüst açıklık seyircinin yanı sıra, aktrise de kahkahalar attırıyordu.

"İlk başta Sun-young karakterinin normal bir karakter olduğunu düşündüm, ama daha sonra öyle olmadığını fark ettim. Belki sert görünebilir, ama bu yeni bir deneyimdi ve karakter olarak bu ifadeleri dışa vurmak oldukça tatmin ediciydi."

Jae-hoon'nun eski nişanlısından ayrılmasının tahribatı, ilişkisinde çok kararlı ve dürüst olduğu için hala peşini bırakmaz ve şiddetli bir acı çekmesine sebep olmaktadır.

Kim, "Jae-hoon'da çekici olan şey, içten ve masum bir kişiliğe sahip olmasıdır. Karakteri ilk okuduğumdan beri, bu rolü hep doğrucu ve dürüst olan, sadık bir sevgili olarak düşündüm " dedi.

"Kalbi kırık kişinin yaptığı korkunç hatalar" kitabına göre, Jae-hoon sarhoşken eski nişanlısına mesaj atıp, ertesi gün pişman olma alışkanlığı edinir.

Kim, karakterinin eski nişanlısına yaptığı bitmeyen girişimleri için, "Bu olayın zavallılık veya utanç verici olduğunu düşünmüyorum" dedi.

"Ben şahsen hiçbir zaman böyle aşırı bir çöküntü içine girmedim (ayrılık için).   Ama karakterim kişisel özelliklerimin ve Jae-hoon'un şefkatli özelliklerinin birleşimidir. Buna aksak diyemem, çünkü iki kusurlu insanın bir araya gelmesiyle ilgili bir şey. Bu sürecin en sıradan ilişkiler ve romantizm hakkında olduğunu düşünüyorum."

Zıt kutupların çekmesi gibi, gizlemeye çalışmalarına rağmen Sun-young ve Jae-hoon birbirlerini çekmektedirler.

Gong, "Bu film birbirlerini merak eden iki kişi hakkındadır. 'Doğru kişi mi?', 'Ona güvenebilir miyim?' gibi soru işaretleri var" diyor.

"Ama ikisi de ilk adını atmak istemiyor. Yirmili yaşların başlarında olsalar kararlı ve istekli görünmelerinden utanmadan atak yaparlar ve tutkulu bir ilişki yaşanırdı. Ama karakterleri için gençlik günleri geride kaldı."

Film hem gerçekçi hem de komik. Eski kalp kırıcı deneyimleri yüzünden tereddüt etmeleri, sürecin tasviri ve ofis ilişkileri oldukça eğlenceli.

Gong, "Bir daha aşık olamayacaklar veya aşkı unutmuş olanlar için bu film, bazen aptalca ama içten olabilen romantik bir ilişkiye başlamanın nasıl bir şey olduğunu hatırlatacaktır. Film, sevgi ve ilişki yaşayan herkes için çok sayıda ilişkilendirilebilir bileşen içeriyor" dedi.


Rom-kom kraliçesi olarak adlandırılan Gong Hye Jin, "The producers" (2015), "Master's Sun"(2013) gibi diziler ve "Love Fiction"(2011) adlı filmle tanınıyor.

Kim Rae Won her ne kadar son filmlerinde erkeksi, sert adam karakterleri oynasa da, TV dizileri "Black Knight" (2017), "A Thousand Days' Promise" (2011) de dahil olmak üzere romantik melodramlarla ilgili uzun bir filmografisi var.

Kim, "Bu filmi çekmeye ilk başladığımda biraz garip hissettim çünkü bir süredir romantik bir film çekmemiştim. Ama hemen yapım ekibi ve Gong'un yardımıyla alıştım" dedi. 

Yönetmen, tanınmış iki emektar oyuncunun romantik bir türde bir araya gelmesinden heyecanlı.

Yönetmen," her iki oyuncunun da büyük hayranıyım, bu yüzden onların romantik bir yapımda nasıl bir araya geleceğini merak ediyordum " dedi.

"Rollerini desteklemek amacıyla birbiriyle uyum sağlamalarından etkilendim. Sonuçta rom-kom Kraliçesiyle, İmparatorun dönüşüydü, bir araya gelmelerinden heyecan duydum."

Aktör ve aktris, 2003 yılında "Snowman" dizisinde beraber çalışmışlar.  Gong 16 yıl sonra tekrar bir araya gelmelerinin, kendisini nasıl etkilediğini anlattı.

"İkimiz de aynı zamanda oyunculuk kariyerimize başladık ve kariyerimizin en başında birbirleriyle tanışan benzer bir yaştayız. 16 yıl sonra tekrar karşılaştık ve çok şey değişti. Bu yüzden olgun bir aktris olduğumu göstermek için, 'şimdi çok daha iyiyim (oyunculukta)' tavrım vardı. Ve bence bu, filmdeki rolümü oynamama çok etkili oldu."

Son olarak Gong, bu film insanlara romantizmi yılın doğru zamanında getirecek dedi.

"Bence film doğru zamanda çıkıyor ve böyle hissediyorum. Hava buz gibi soğukken ve insanlar hasta olduğunda, umarım onların yanında biri olur" dedi. "Ayrıca film hayatında en azından bir kere romantizm yaşamak isteyenlerin de ilgisini çekecektir."

Filmin 2 Ekim 2019'da vizyona girmesi bekleniyor.

Ed. Lee Gyu-lee

Kaynak : The Korea Times
Fafüs









Yorumlar