Seol In Ah, Kim Jae Young ve Diğerleri “Beautiful Love, Wonderful Life” Dizisinin Sıradan bir Hafta Sonu Dizisi Olmamasının Nedenlerini Açıklıyor


“Beautiful Love, Wonderful Life” oyuncuları, diziyle ilgili heyecanlarını anlattı.

26 Eylül'de, yeni başlayacak KBS2 kanalının dizisi için Ah, Kim Jae Young, Jo Yoon Hee, Yoon Park, Oh Min Seok, Kim Mi Sook, Park Young Gyu, Na Young Hee ve yapımcı yönetmen (PD) Han Joon Seo ile bir basın toplantısı düzenlendi.

“Beautiful Love, Wonderful Life” bir şey olmaya çalışan ama bunu başaramayan sıradan insanların hayat hikayelerini ve küçük mutluluklar ararken, hayatlarını tekrar sevme sürecini anlatıyor.

KBS2 kanalının hafta sonları aile dizisi, patlayıcı hikayeleri ve beklenmedik gelişmeleriyle ünlü olmuştur. PD Han Joon Seo, " Hafta sonu dizilerinin kışkırtıcı ve abartılı konular içerdiği doğrudur. Bizim dizimiz geçmişteki hafta sonu dizilerinden çok farklı. Özetini okuduysanız göreceksiniz. Sevgi dolu ve ayrılmalardan bahseden bir hikayesi var" dedi.

"Melodramatik [anlar], çatışmalar ve olaylar var. Ama diğer hafta sonu dizilerinden farklı olarak ilgi ve sevgi vurgulanması benim açıma göre daha iyi olacaktır. Bir doğumun arkasındaki patlayıcı hikayeler ve sırlar konusunda senarist  BAE Yoo Mi ve ben pek deneyimli değiliz, daha önce bu tarz diziler çok gördüğünüz için bu dizide size göstermemeye çalışacağız.


Seol In Ah ve Kim Jae Young dizinin baş rol oyuncuları. Seol In Ah, 2018 yılında KBS kanalının “Sunny Again Tomorrow” dizisinden dolayı en iyi yeni aktris ödülü almıştı. Ödül için, "Yönetmen beni seçtiği için ortaya çıkmayı başardım " dedi. "Bunu ödül hedeflemek için yapmamıştım. Sadece hafta içi bir dizide iyi bir iş çıkardığım için ödülü aldığımı sanmıyorum, ama kendimi çok geliştirdiğim ve daha fazla geliştirmem gerektiği anlamına geliyordu. Acı tatlı bir ödüldü” diye devam etti.

Kim Jae Young, "Bir hafta sonu dizisinde ilk defa baş rol oynayacağım.  Bence başrol oyuncusu ya da destekleyici bir aktör olmak külfetli. Bu dizi aileyle ilgili ve ilk kez bir anneye sahip olmakla ilgili. Bu çok büyük bir sorumluluk, ama çekim yapmaktan zevk alıyorum. Bence gerçekten iyi bir dizi ortaya çıkacak.Herkesi güldürecek" diye ekledi.

Beraber oynayacağı partneriyle kimyasını anlatan Kim Jae Young, "Şu an için sadece çekişme sahneleri çekiyoruz, henüz birbirimize karşı bir şey hissetmiyoruz, bu yüzden eğleniyoruz ve şakalar yaparak gülüyoruz." Seol In Ah da, "Partnerlerim konsantre olmamı sağlıyor. Eğlenceli çekimler yapıyoruz. Henüz gerçek görünüşümüzü göstermediğimizi düşünüyorum. Şaka yapıyoruz ve eğlenerek çekim yapıyoruz” dedi.


Jo Yoon Hee, Lee Dong Gun'la evlendiğinden ve ilk çocuğunu doğurduğundan beri,  3 yıldır oynadığı ilk dizi. Aktris, "Üç yıl önce KBS hafta sonu dizisinde eşimle karşılaştım ve evlendim. Ve uzun bir aradan sonra yine bir hafta sonu dizisinde rol aldım. Bir hafta sonu dizisinde çalışmak istiyordum ve nihayet rolü aldım. Bu sebeple çok keyifli bir zihinle rolümü yapıyorum" dedi.

Jo Yoon Hee, “Beautiful Love, Wonderful Life” dizisinde Oh Min Seok ve Yoon Park ile kendini bir aşk üçgeni içinde bulacak. İki aktörle birlikte çalışması hakkında, " Yoon Park benden daha küçük, ama daha yaşlı gibi görünüyor. Öte yandan, Oh Min Seok'a çok dikkat etmeliyim. Her ikisinin de gerçekten iyi kimyası var” diyor.

Kim Mi Sook ve Park Young Gyu, Seol In Ah ve Jo Yoon Hee’nin ailesi olacaklar. Seol In Ah memur olmak için sınava girmeye çalışan karakteriyle ilgili, " Tarifsiz acılara sahip biri. Buna ve devlet memuru sınavı zorluklarına rağmen, inanılmaz derecede pozitif enerjiye sahip. Babası onu çok sevmiyor." "Hangi kelimeleri duymak isteyebileceğini düşündüm ve sanırım ‘yapabilirsin’ ve ‘endişelenme' gibi basit ve sıcak kelimeler olmalı” diye devam etti.

Kim Mi Sook, " En büyüğün işi iyi ve en küçüğü de işini iyi yapıyor. Ortanca çocuk, okumakta iyi değil, laf dinlemiyor ve inatçıymış gibi görünüyor. Ayrıca babasının yemeğini de çalıyor. Bu sebepten babası ona karşı.”

Park Young Gyu, "Mi Sook bunu analiz ederek iyi bir iş çıkardı. Dört kızın en büyüğü. Gerçekten anlayamadım ve de bilmiyorum, ama sonunda nasıl ortaya çıkacağını dört gözle bekliyorum. İkinci kızı, üçünden daha çok sevmesi lazım.”

Reytinglerle ilgili soru sorulduğunda, PD mikrofonu Kim Mi Sook'a verdi. Aktris "Yüzde 45" dedi. “Gerçekten dört gözle bekliyorum. KBS hafta sonu dizilerinin sabit izleyicileri olduğunu biliyorum ve işleri dikkate alıyorum. Dizimizin ayrıntılarına bakarsanız, ilk bölümü kaçırmamalısınız. Yazar BAE Yoo Mi hızlı yazıyor. Bir bölümü atlarsanız diziyi kaçırırsınız. Açıp izlemelisiniz” dedi.

“Beautiful Love, Wonderful Life” dizisi 28 Eylül 2019'da yayına giriyor.

Kaynak : Soompi
Fafüs

Yorumlar