Choi Jin Hyuk, Ailesinin Borcunu Ödemesinin Daha Sağlıklı Olmaya Nasıl Motive Ettiğini Anlatıyor


Choi Jin Hyuk, geçmişinde kalp sızısı çektiren hikayelerini anlattı!

Aktör, SBS kanalının “My Ugly Duckling” programının 27 Ekim yayınında, özel konuk olarak ekrana çıktı. Yayın sırasında Shin Dong Yup, aktörün, ailesine adanmış bir oğul olduğunu belirtti.

Choi Jin Hyuk yanıt olarak, "O zamanlar 20'li yaşlarımdaydım ve çok çalışıyordum, çünkü ailemin borcunu ödüyordum. O günlerde, özellikle kaslarımı geliştirme egzersizlerinde çok zorlanıyordum" dedi.


Şöyle devam etti; "O zamanlar vücudumdan utanıyordum. ‘Pasta’ dizisinde oynuyordum, yapım ekibi birdenbire gömleğimi çıkarmamı istedi. Reddeden tek kişi ben oldum. Çünkü diğer aktörler hazırdı, ama ben ağırlık kaldıramayan tek aktördüm."


Choi Jin Hyuk son olarak, "O günden sonra rejimime çok dikkat eder oldum. Yıl boyunca pirinç yemedim ve sadece tavuk göğsü, patates ve tatlı patates yedim. Aileme bakmam için daha sağlıklı olmam gerektiğini fark ettim" dedi.

Ailesinin borcu sorulduğunda Choi Jin Hyuk, askere gitmeden önce hepsini  ödediğini söyledi.

Kaynak : Soompi
Fafüs

Yorumlar