Medya, Yoochun'un Çalışmalarına Dönme Niyetine Dikkat Çekiyor


Şarkıcı ve aktör Park Yu-Chun (Hangul 박유천), Tayland'da bir fan toplantısını başarıyla tamamladıktan sonra gelecekteki faaliyetlerine dikkat çekiyor.

Kore medyasından SPOTV NEWS da dahil olmak üzere bir dizi medya kaynaklarında, 6 Şubatta, Park Yoochun'un Chain Wattana Hall, Bangkok'ta
 25 Ocakta “LOVE ASIA with PARK YOOCHUN” adı altında fan toplantısı yaptığını duyurdu.

Etkinliğin, gelirinin bir kısmının Asya Kamu Sanatları kampanyasına bağışlandığı toplum hizmetinin bir parçası olan fan toplantısı olarak yapıldığı yazılmış. Medya, Yoochun'un faaliyete dönme niyetine dikkat çekiyor.


Fan toplantısından sonra YouTube ve Twitter'da yayınlanan görüntülere göre Park Yoochun, "Bana hoşgörülü davranıyorlar, ama çok zor. Ve gerçekten çok zor ve kalben zor. Bütün bunları aşıp, tekrar çalışmak istiyorum" diyor.

"Sizden aldığım her şeyi geri verene kadar, bundan daha fazlasını yapmak istiyorum" dedi.

Yerel Tay medyasına göre, Park Yoochun etkinlikte "Hava alanında beni karşılamaya gelen fanlarım için üzgünüm. Teşekkür ediyorum ve hepinize minnettarım" dedi.

Bazı Koreli internet kullanıcıları haberleri duyup, eleştirmesine rağmen, Park Yoo-Chun'un sadece Kore'de değil, yurt dışında olan hayranları da faaliyetlerini destekliyor.


Özellikle Taylandlı sanatçı BOY PEACEMAKER, fan toplantısında işbirliği yaptıktan sonra Twitter'a: "Yoochun'a ve Yoochun'un tüm hayranlarına teşekkür ediyorum. Seni neden uzun zamandır sevdiğimi çok iyi anlıyorum" dedi.

Öte yandan, Tay  Magazin Dergisi " OK! 15 Şubat'ta piyasaya sürülecek olan Şubat sayısında, Park Yoochun'un foto çekimi ve ilk röportajına yer verecek. Resmi İnstagram ve YouTube kanallarında tanıtım videoları da yayınlandı.

Park Yoochun, fan toplantısında tekrar çalışmak istediğini söyleyerek faaliyetlerini yavaş yavaş genişletiyor.

Kamuoyu ve medya, gerek Tayland'da gerekse Tayland dışında çalışmalarını görmeye hevesli.

Kaynak : Danmee.jp
Fafüs



Yorumlar