SBS Kanalının “The King: Eternal Monarch” Dizisinin 2. Fragmanı Yayınlandı


Baş rollerde Lee Min-Ho ve Kim Go-Eun'un oynadığı SBS'nin “The King: Eternal Monarch” dizisi için 2. fragman yayınlandı. Bu fragmanda Kim Go-Eun ilk defa görünüyor. 2. fragmanda diyalog şöyle; 1. saniyede Kim Go-Eun, "Gerçekten başka dünyadan mı geldin?" diye soruyor. 11. saniyede Lee Min Ho, "Burası mı?" diye soruyor ve 15. saniyede, "Kurtulmamın sebebi" diyor. 23. saniyede Kim Go-Eun, "Beni tanıyormuş gibi davranıyorsun, ama ben seni tanımıyorum" diyor. 26. saniyede Lee Min-Ho, "Benim bu dünyaya ait olmadığım gibi sen de benim dünyama ait değilsin" diyor. 30. saniyede Kim Go-Eun, "Ben dünyanın yuvarlak olduğuna hala inanamayan biriyim" diyor. 34. saniyede Lee Min-Ho, "Beraber..." ve 36. saniyede, "...benim dünyama gidelim" diyor.

2. Fragman


“The King: Eternal Monarch” dizisi Nisan 2020'de G. Kore'de yayına girecektir.

Kaynak : AsianWiki
Fafüs

Yorumlar