SBS Kanalının “Good Casting” Dizisi İçin 6 Adet Karakter Posteri Yayınlandı


Baş rollerde Choi Gang-Hee ve Lee sang-Yeob'un oynadığı SBS kanalının "Good Casting" dizisi için 6 karakter posteri çıktı. Yukarıdaki ve aşağıdaki karakter posterlerinde Baek Chan-Mi rolüyle Choi Gang-Hee, Yoon Seok-Ho rolüyle Lee Sang-Yeob, Im Ye-Eun rolüyle Yu In-Young, Kang Woo-Won rolüyle Jun, Hwang Mi-Soon rolüyle Kim Ji-Young ve Dong Gwan-Soo rolüyle Lee Jong-Hyuk var. Posterlerdeki başlıklar ise şöyle; (Choi Gang-Hee) “Başka kimseyi umursamıyorum, seni kendi ellerimle yakalayacağım”, (Lee Sang-Yeob) “Güvenmediğim birini yanıma almam”, (Yu In-Young) “Endişelenme. Alanımda iyi çalışabilirim“, (Jun)” Benim kimliğim, ben evrensel büyük yıldızım“, (Kim Ji-Young) " Bana fazla mesai verirseniz, yakalar mıyım yoksa yakalamaz mıyım?", (Lee Jong-Hyuk) " Sanırım bir yanlış anlama var, özel dedektif benim”.






“Good Casting” dizisi 27 Nisan 2020 tarihinde G. Kore'de yayına girecektir.

Kaynak : AsianWiki Blog
Fafüs

Yorumlar