“The World Of The Married” Oyuncuları Dizinin Başarısını Konuştular


Oyuncular, “The World of the Married” dizisinin çekimleri tamamlandığında düşüncelerini paylaştılar.

16 Mayıs 2020'de JTBC kanalında finali yayınlanan dizi, şimdiye kadar kablolu TV'ler içinde en yüksek reytinge ulaştı.

Yeni yayınlanan sahne arkası videolarında, aktörler hit olan dizide çekimlerini tamamlamaktan bahsetti.

Han So Hee "Dizi sona erdiğinde üzerimden biraz yük kalktığını hissettim, ayrıca biraz da üzüldüm. Bir çok konuda yetersizdim, o yüzden karmaşık duygular içerisindeyim. Benimle birlikte gülen, ağlayan izleyiciye teşekkür ediyorum. İleride daha çok şey öğrenip, kendimi geliştireceğim. Çok çok teşekkür ederim" dedi.


Park Hae Joon "Merhaba, ben ‘The World of the Married’ dizisinde  Lee Tae Oh rolünü oynayan Park Hae Joon'um. Dizinin bu kadar ilgi çekeceğini beklemiyordum, çok şaşırdım. İzleyicilerin, zevk alarak izlemeleri beni çok memnun etti. Ve doğrusu dizi bittiği için çok üzülüyorum. Umarım bu diziye katılan oyunculardan ilginizi eksik etmezsiniz. Çok teşekkür ederim" dedi.


Kim Hee Ae ise "Hemen hemen bir yıldır Ji Sun Woo olarak yaşıyorum. Ji Sun Woo'suz bir hayat yaşayabilir miyim bilmiyorum, kendimi biraz tuhaf hissediyorum. Çok mutlu oldum çünkü izleyicilerden hak ettiğimden çok daha fazla sevgi aldım. Ayrıca zor bir görevi tamamladığım için rahatladım. Söyleyecek başka bir şey düşünemiyorum, bize böyle çok sevginizi verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Sağlıklı olun, ve çok teşekkür ederim" dedi.


Çocuk sanatçılar, Jeon Jin Seo ve Lee Ro Eun izleyicilere çok teşekkür ettiler.



Chae Gook Hee "Seol Myung Sook karakterinin çok ilgi çekeceğini bilmiyordum onun için çok teşekkür ederim. ‘The World of the Married’ dizisi hepiniz için iyi bir dizi olduğu kadar, benim için de çok anlamlı bir dizi olarak kalacak. Sonuna kadar bizi izleyen izleyicilere çok teşekkür ederim” dedi.


Lee Moo Saeng "Öncelikle izleyicilere teşekkür etmem gerektiğini düşünüyorum. Desteğiniz sayesinde, ‘The World of the Married’ dizisi başarılı ve güvenli bir şekilde sona erdi. Çok mutluyum. Yeni bir projeyle tekrar görüşürüz. Çok teşekkür ederim!” dedi.


Kim Young Min "En iyi oyuncular ve yapım ekibiyle çalışmak şahsen benim için onurdu. Bence iyi sonuçlar elde ettik, çünkü izleyiciler çok sevdiler. Şimdiye kadar ‘The World of the Married’ dizisine bu kadar çok ilgi ve sevgi verdiğiniz için teşekkür ederiz” dedi.


Park Sun Young "Selam, ben ‘The World of the Married’ dizisindeki  Go Ye Rim'im. Şimdi böyle bir bitiş röportajı yapıyorum, gerçekten sona erdiğini hissettiriyor. İlginiz için teşekkürler ve sevgiler, çok güç topladık ve çekimlerde çok çalıştık. Üst düzey oyuncularla bir dizide oynamayı başardım,  ayrıca çekim boyunca çok eğlendim. Büyük bir yönetmen, ve mükemmel personelle çalıştım. Çok teşekkür ederim, başka bir güzel projede görüşürüz. Teşekkür ederim” dedi.


Aşağıdaki iki klipte son çekimleri ve konuşmaları izleyebilirsiniz.



Kaynak : Soompi
Fafüs

Yorumlar