"Peninsula" Oyuncuları, Kıyamet Sonrası Filmi Yapma ve “Train To Busan” Hakkında Konuştular...VE Kang Dong Won “Peninsula” nın Kendisini Neden Zombi Sever Yaptığını, Aktörlük Hedefini ve Daha Fazlasını Paylaştı



9 Temmuzda, “Train to Busan” ın devamı niteliğinde olan “Peninsula” filminin oyuncu kadrosu ve ekibi, filmin prömiyeri öncesinde bir medya fragmanı düzenledi. 

“Peninsula” filmi “Train to Busan”dan 4 yıl sonra çekildi. Yıkılmış bir ülkede geride kalanların verdiği mücadele anlatılıyor. Bir grup insanı anlatmaktadır, bunlar ; Kang Dong Won, Lee Jung Hyun, Kwon Hae Hyo, Kim Min Jae, Goo Kyo Hwan, Kim Do Yoon, Lee Re, ve Lee Ye Won'dur. 


Kang Dong Won devam niteliğinde olan yapımların zor olduğunu anlattı. "Senaryoyu gördüğümde, ‘Train to Busan'dan farklı bir hikaye olduğunu fark ettim " dedi. “Aynı dünyada gerçekleşiyor, ama farklı hikayesi var” dedi.

"Bir film seçmek, bir film yapmak ya da bir filmin prömiyerini beklemek üzereyken her zaman  baskı hissederim. Senaryoyu gördükten sonra bunu hissetmedim. Aslında, sağlam bir zeminde olduğumu hissettim. "Train to Busan"dan zevk alan insanları hayal kırıklığına uğratmamak için çok çalıştım. Umarım Gong Yoo'nun hayranları bizi destekler” diye ilave etti.


Yönetmen Yeon Sang Ho, "Train to Busan" ile aynıydı, ancak insanlar 'Peninsula' için yepyeni bir dünya inşa ettiğimizi söyledi. Ama konsept böyle başlamadı. Bence belli bir bakış açısıyla, sadece insanlar hakkında sıradan bir hikayedir. Jung Suk, büyük bir görevi veya sebebi olmayan sıradan bir kişidir. Arka plan farklı. 'Peninsula' ülkesinde yaşayan sıradan insanların sahip olduğu aynı arzulara sahiptir. Bu tür bir arka plana karşı, karakterleri aşina olduğumuz aynı tür arzuları vererek ilişkilendirilebilir hale getirmek istedim” dedi.

Kang Dong Won'un karakteri Jung Suk, tipik aksiyon kahramanına hiç benzemiyor. “Bir felaket senaryosu karşısında, insanlık hakkında hayal kırıklığına uğradığınız ve kötümser olduğunuz zamanlar olacağını düşünüyorum. Karakterim iyi eğitimli bir asker, ama onu bir kahraman olarak düşünmüyorum. Bence Min Jung ve ailesi, tüm umudunu kaybettikten sonra karşılaştığı gerçek kahramanlar. Onlarla karşılaşınca umut duygusunu geri gelir.”

COVID-19'a atıfta bulunan; Kang Dong Won, " zor bir zaman diliminde bir film çıkarıyoruz. Umarım insanlar sağlıklarını dikkat ederler. Sinema salonlarının ciddi koruyucu önlemler aldığını duydum, bu yüzden insanların zamanları varsa filmi izleyebileceklerini umuyorum. Umarım herkes güçlü kalır ve pes etmez.”


Kang Dong Won 9 Temmuzda, "Train to Busan"ın devamı niteliğinde olan "Peninsula" filmi hakkında  röportaj yapmak için masaya oturdu. Dağarcığındaki aksiyon filmleriyle çok fazla deneyime sahip olmasına rağmen, “Peninsula” Kang Dong Won'un kariyerinin ilk zombi filmi. Devam niteliğinde olan yapımların zorluğundan bahsetti. 


Kang Dong Won, doğaüstü film türlerinden olan zombi filmlerinden bahsetti. “Peninsula” filminden sonra ikinci türün cazibesini keşfettim. "Geçmişte zombi filmleri beni hiç çekmedi. Özellikle korku filmlerini ve gizli türü severim. Ancak, bir aktör olarak, sadece sevdiğim türleri yapacak değilim, bu yüzden denemek istedim. İzlemek ve yaratmak iki farklı şeydir.”


"Filmi yaparken, insanların neden [zombi filmlerini] sevdiğini anlamaya başladım. Gizli filmlerden daha az psikolojik baskı veriyor, ama eylem açısından daha yoğun. Daha mesleki hissettiriyor ve filmi çekerken bu türe benzemeye başladım” dedi.


Devam eden COVİD-19 pandemisinin ortasında, "Peninsula", dünya çapında prömiyeri olan ilk gişe rekorları kıracak film olacak. Kang Dong Won, "Covid-19'dan bu yana dünya çapında prömiyeri yapan ilk büyük film olduğu için [işlerin nasıl gideceğini] merak ediyorum. 'Tenet' in başlatacağını düşünmüştüm, ama biz olduğumuz ortaya çıktı, bu yüzden nasıl olacağını merak ediyorum. Kaçınılmaz olarak bazı pişmanlıklar var elbet, ama koşullar göz önüne alındığında, yapılması gerekeni yapmalıyız. Yapabileceğimiz başka bir şey yok” dedi.


Künye
Adı : Peninsula (Yarımada) (반도) - Edebi Adı, Bando
Yönetmen ve Senaryo : Yeon Sang-Ho
Vizyon Tarihi : 15 Temmuz 2020
Ülke : Güney Kore
Distribütör : Next Entertainment World

Oyuncular : 
Kang Dong-Won - Jung-Seok
Lee Jung-Hyun - Min-Jung
Lee Re
Kwon Hae-Hyo
Kim Min-Jae
Koo Gyo-Hwan
Kim Do-Yoon
Lee Ye-Won

Bu arada aşağıda filmin geniş fragmanı var.


Kaynak : Soompi
Fafüs

Yorumlar