‘My ID is Gangnam Beauty’ Dizisinin Çizgi Roman Yazarı Cha Eun Woo x Im Soo Hyang ve Dizi İçin konuştu

JTBC'nin en yeni dizisi ‘my ID Gangnam Beauty’, izleyicilerden çok fazla sevgi ve destek alıyor ve Naver, çizgi romanın aynı adlı bir senaryoya dönüştürüleceğini açıkladığından beri yüksek bir beklenti alıyor. Dizinin yazarı Gimaengi, ”Diziyi heyecanla bekliyorum " dedi, 27 Temmuz'da ilk kez yayınlanacak olan diziye yönelik düşüncelerini ifade etti.

Soğuk karakter Do Kyung Suk'u oynayan Cha Eun Woo için, "Kyung Suk rolünü oynayan oyuncunun yakışıklı olmasından dolayı çok mutluyum. Teaser'ı izledikten sonra Kyung Suk karakterini oynayan Cha Eun Woo'yu daha çekici buldum. Onun ve Im Soo Hyang'ın mükemmel bir kimyaları olacağın tahmin ediyorum. Beklentim büyük" dedi.

‘My ID is Gangnam Beauty’ çocukluğunda çirkin olması sebebiyle devamlı alay edilen, sonradan estetik ameliyatla değişen ve üniversiteye başlamasıyla farklı bir hayat yaşayan kadın Mi Rae'nin hayatını anlatıyor. Dizi Temmuzun 27'sinde yayınlanmaya başlayacak.
Kaynak CastKo
Fafüs

Yorumlar

  1. Gerçekten mükemmel bir dizi bölümlerini heyecanla bekliyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder